MAREK KĘDZIERSKI | 5 | Obecność Becketta | ||
SAMUEL BECKETT | 11 | Nienazywalne (fragment powieści) | ||
16 | List do Axela Kauna | SAMUEL BECKETT | ||
TOM F. DRIVER | 19 | Beckett przy Madeleine | ||
LITERACKA NAGRODA | 25 | Prezentacja – mowa Karla Ragnara | ||
NOBLA 1969 | Gierowa z Akademii Szwedzkiej | |||
LÜTFI ÖZKÖK | 29 | Obrazy pamięci | ||
33 | Samuel Beckett: Portrety 1961-1966 | LÜTFI ÖZKÖK | ||
BARBARA BRAY w rozmowie z MARKIEM KĘDZIERSKIM | 45 | ?…słyszał wszystko lepiej niż inni…? | ||
BARNEY ROSSET | 72 | ?…moje postaci to cienie…? | ||
RICK CLUCHEY | 86 | ?…czy zawsze nosi pan ten melonik?? | ||
JOHN FLETCHER | 103 | … teatr czekał na Samuela Becketta… | ||
NORMAND BERLIN | 117 | Po Becketcie = Przed Beckettem | ||
ANNA MCMULLAN | 125 | Sztuka doskonalenia porażki: Samuel | ||
Beckett jako reżyser | ||||
TOMASZ WIŚNIEWSKI | 139 | Ciemności i światła na scenie Samuela | ||
Becketta | ||||
ANTONI LIBERA | 150 | Końcówka w teatrze studenckim… | ||
i w wykonaniu Blina | ||||
JEAN-PIERRE FERRINI | 167 | Dante i Beckett | ||
KRZYSZTOF MYSZKOWSKI | 177 | Miłosz i Beckett | ||
JULIAN KORNHAUSER | 189 | Różewicz i Beckett | ||
MAREK KĘDZIERSKI w rozmowie z KRZYSZTOFEM MYSZKOWSKIM | 194 | Pułapka Becketta | ||
210 | Samuel Beckett w ?Kwartalniku | |||
Artystycznym? | ||||
211 | Teksty o Samuelu Becketcie | |||
w ?Kwartalniku Artystycznym? | ||||
CZESŁAW MIŁOSZ | 214 | Żywotnik | ||
216 | W garnizonowym mieście | CZESŁAW MIŁOSZ | ||
GŁOSY I GLOSY O WIERSZACH OSTATNICH CZESŁAWA MIŁOSZA | ||||
217 | ||||
JULIA HARTWIG, AGNIESZKA KOSIŃSKA, MIROSŁAW DZIEŃ, ALEKSANDER JUREWICZ, JULIAN KORNHAUSER, KRZYSZTOF MYSZKOWSKI, MAREK SKWARNICKI, PIOTR SZEWC, JANUSZ SZUBER | ||||
CZESŁAW MIŁOSZ w rozmowie z HENRYKIEM GRYNBERGIEM | 261 | Prywatność poezji | ||
WSPÓŁCZEŚNI POECI AMERYKAŃSCY W PRZEKŁADACH ANDRZEJA SZUBY | ||||
FLEUR ADCOCK | 271 | Głosy | ||
272 | 4 maja 1974 ? Zbocze | FLEUR ADCOCK | ||
273 | Płomienie ? Ta nieprzyjemna muzyka | FLEUR ADCOCK | ||
MARGARET ATWOOD | 274 | Listopad | ||
275 | Zaczynasz | MARGARET ATWOOD | ||
276 | Wariacja na temat słowa spać | MARGARET ATWOOD | ||
MICH?LE ROBERTS | 278 | Dla Jackie | ||
279 | Dla Pauli, w żałobie | MICH?LE ROBERTS | ||
280 | Poranna dostawa | MICH?LE ROBERTS | ||
PAUL AUSTER | 282 | Matryca i sny | ||
283 | Nekrolog w czasie teraźniejszym | PAUL AUSTER | ||
284 | Opowiadanie ? Symbole | PAUL AUSTER | ||
VARIA | ||||
MICHAŁ GŁOWIŃSKI | 286 | Małe szkice | ||
KRZYSZTOF MYSZKOWSKI | 289 | Addenda (4) | ||
LESZEK SZARUGA | 297 | Jazda | ||
PIOTR SZEWC | 303 | Bez tytułu i daty | ||
ZBIGNIEW ŻAKIEWICZ | 309 | Ujrzane, w czasie zatrzymane (28) | ||
RECENZJE | ||||
LESZEK SZARUGA | 314 | ?Poezja ma zdrowe rumieńce? | ||
316 | W piaskownicy z dadaistami | LESZEK SZARUGA | ||
KRZYSZTOF MYSZKOWSKI | 318 | Ulice Wilna i inne punkty widzenia | ||
324 | Głos Miłosza | KRZYSZTOF MYSZKOWSKI | ||
NOTY O KSIĄŻKACH | 329 | |||
HENRYK GRYNBERG | 376 | Wyjaśnienie | ||
Dofinansowano ze środków Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego, Urzędu Marszałkowskiego Województwa Kujawsko-Pomorskiego w Toruniu, Urzędu Miasta Bydgoszczy i Urzędu Miasta Torunia.
Projekt realizowany
w ramach programu
operacyjnego
?Promocja czytelnictwa?